Starbound część trzecia | Appgen - Nowoczesna rozrywka Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-includes/class.wp-styles.php:127) in /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-includes/class.wp-styles.php:127) in /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69
Napisany przez admin dnia Apr 2, 2015
Starbound część trzecia

Starbound część trzecia

W wersji alfa, w którą mogli zagrać posiadacze gry już od samego jej wydania, brakowało kluczowych elementów rozgrywki, postęp był nudny i liniowy a większość planet różniła się jedynie rodzajem bloków, po których chodzimy. By zdobyć lepszy ekwipunek musieliśmy przekopywać się przez niezbyt interesujące podziemia w poszukiwaniu rudy, musząc co jakiś czas wykonywać nowe kilofy, gdyż te niszczyły się aż zabawnie szybko od zwykłego kopania w ziemi. Aby spowolnić nasz rozwój, nowe przepisy na przedmioty były zablokowane nim nie użyliśmy specjalnego przedmiotu zdobywanego z jednego z bossów, których przywołanie wymagało kilku godzin. Na dobrą sprawę jedynie pierwszy z nich był dokończony, reszta używała tej samej sztucznej inteligencji co reszta przeciwników, używali jedynie trochę innych ataków zdolnych zabić nas w kilka sekund, przez co większość graczy z obawy przed przegraną, a w rezultacie koniecznością ponownej, ciężkiej pracy w celu ponownej walki z nimi, więziła tych przeciwników w konstrukcjach z bloków i zabiła z bezpiecznej odległości.

Tagi wpisu: , .
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *