Starbound część czwarta | Appgen - Nowoczesna rozrywka Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-includes/class.wp-styles.php:127) in /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69 Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-includes/class.wp-styles.php:127) in /home/virt106570/domains/appgen.pl/public_html/wp-content/mu-plugins/seofabryka-plugin.php on line 69
Napisany przez admin dnia Apr 4, 2015
Starbound część czwarta

Starbound część czwarta

Niesamowicie zasmucił mnie fakt, że wiele z obiecanych funkcji Starbound nie miało żadnego przełożenia w produkcie, który otrzymaliśmy. Obiecano losowe zadanie zlecane przez NPC, dowolne, zależne od gracza przekształcanie powierzchni planety, zaawansowane, ciekawe walki z bossami, nieliniowy postęp i różnorodne środowiska. W pierwszej wersji tej gry na próżno było tych cech szukać, wszystko różniło się jedynie oprawą graficzną, a dostępne mechaniki były tak przewidywalne i sztuczne, jak tylko można sobie wyobrazić. Najgorsze w tym wszystkim było to, że wszystkie listy zaplanowanej zawartości w jakiś magiczny sposób zniknęły z oficjalnej strony gry, a aktualizacje z miesiące na miesiąc stawały się rzadsze i mniej znaczące, w końcu przestano dodawać nowe rzeczy do gry, a nowe wersje były podpisane jako naprawianie błędów, bez podania szczegółów. Nic dziwnego że osoby, które zakupiły Starbound zaczęły martwić się, że wchodzące na rynek studio postanowiło wszystkich oszukać, zostawiając z niedokończoną grą i znikając gdzieś na zawsze.

Tagi wpisu: , .
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *