Dostęp mamy do kilku rodzajów budynków, w tym fabryk zajmujących się budową jednostek oraz stolicy, która pozwala nam na zagarnięcie proporcjonalnej ilości rekrutów z puli mapy, na której ma miejsce potyczka. Machin wojennych oraz stacjonarnych wieżyczek, mających za zadanie bronić podbitych już przez nas terytoriów również nie zabrakło, a większość z nich ma unikalne zdolności, dzięki czemu jesteśmy w stanie planować i wcielać w życie bardziej skomplikowane strategie, często mogące prowadzić do pokonania wroga posiadającego nawet znaczną przewagę. Szalę zwycięstwa możemy również przechylić na swoją stronę kilkoma innymi sposobami, jednym z nich są elementy gry karcianej, sprytnie wplecione w całość. Sztuczka polega na tym, że w wyniku określonych decyzji podjętych podczas kampanii, otrzymujemy określone karty, które służą do uzyskania przewagi na różne sposoby, możemy bowiem z ich pomocą zmniejszyć populację, przyrost złota lub zburzyć jego struktury, do dyspozycji oddane nam zostały również karty najemników, użyte tuż na początku bitwy dają nam dodatkowe oddziały.
Tagi wpisu: Divinity Dragon Commander, kampania.
Dodaj komentarz