Już na samym początku rozgrywki zorientujemy się, że nie jest to typowy RPG. Nie tworzymy jednej, ale dwie postacie, nadając im natychmiastowo pewne zdolności, cechy i talenty, oczywiście wraz z lekką modyfikacją wyglądu wedle naszych upodobań. Warto przemyśleć swoje plany już na tym etapie gry, gdyż zmienić je będziemy mogli dopiero po odblokowaniu określonych funkcji, które tak czy inaczej pozostaną zbyt drogie, aby używać ich bez wcześniejszego zastanowienia się. Naszą drużynę możemy rozszerzyć o dwóch nowych członków, których możemy wybrać wśród czterech dostępnych. W ten sposób zadecydujemy, czy bardziej przydatny okaże się dla nas złodziej, łowczyni, czarodziej czy stara wojowniczka. Będą oni awansowali razem z nami, więc pozostaną na równym poziomie doświadczenia przez całą kampanię, nawet jeśli zrezygnujemy z ich towarzystwa na jakiś okres czasu, nie musimy więc martwić się o to, że trzymanie ich tuż przy sobie jest przykrą koniecznością, twórcy tej gry niemal o wszystkim pomyśleli.
Tagi wpisu: Divinity Original Sin, RPG.
Dodaj komentarz