Jakiś czas temu zaczęto prowadzić kampanię zbiórki pieniędzy w ramach przedsprzedaży Divinity: Original Sin. Działało to w ten sposób, że ludzie po przedstawieniu im wizji gry przekazywali swoje pieniądze aby zrealizować dzieło niewielkiego studia, w zamian obiecano im rozmaite bonusy, własną inwencję oraz rzecz jasna kopię produktu, gdy ten ujrzy światło dzienne. Związane z tym było pewne ryzyko, bowiem jeśli nie udałoby się zebrać minimalnych środków, przewidzianych na najbardziej podstawowe wymagania, to tytuł ten nigdy nawet nie ujrzałby światła dziennego a ludzie, nawet ci, którzy wydali kilka tysięcy w ramach wsparcia projektu nie otrzymaliby jakichkolwiek zwrotów, pozostawiając ich nie tylko bez obiecanej rozrywki ale również ich własnych pieniędzy. Całe szczęście nie stało się to tym razem, a przedsięwzięcie zostało ufundowane, nawet ze sporą nadwyżką pozwalającą na kilka dodatkowych usprawnień, większej ilości zawartości pokroju przedmiotów, przeciwników czy lokacji oraz ogólną dbałość o szczegóły.
Tagi wpisu: Divinity Original Sin, kampania.
Dodaj komentarz